هتل های ارزان قیمت در باتومی
نوشته شده توسط : نیکی

 

 باتومی شهری توریستی در منطقه قفقاز و امتداد دریای سیاه است که دارای جاذبه ها و تفریحات مختلف می باشد . در این شهر ساحلی همه چیز برای داشتن یک سفر عالی مهیا شده و گردشگران می توانند با رزرو تور باتومی سفری بیادماندنی داشته باشند . در این شهر هتل های متعددی وجود دارد که گردشگران با توجه به بودجه و شرایط خود می توانند مناسب ترین مورد را انتخاب کنند . در ادامه چند مورد از هتل های ارزان قیمت در باتومی معرفی شده است با ما همراه باشید .

هتل گلدن پالاس باتومی

یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت باتومی هتل گلدن پالاس می باشد که در فاصله 3 دقیقه ای از ساحل واقع شده و از هتل های 4 ستاره باتومی به شمار می آید . این هتل در مرکز باتومی قرار گرفته و دارای اینترنت وای فای رایگان ، استخر ، اسپا و مرکز سلامت ، ماساژ ، سونا ، رستوران ، کازینو ، اتاق های مناسب و روم سرویس می باشد . با انتخاب هتل Golden Palace Batumi برای اقامت در باتومی روزهایی عالی در انتظار گردشگران تور باتومی خواهد بود .

5 تا از بهترین هتل های ارزان باتومی

هتل الگانت باتومی

علاوه بر قیمت مناسب نزدیکی به جاذبه های باتومی از دیگر مزایای اقامت در هتل الگانت می باشد . این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و دارای یک رستوران با غذاهای متنوع می باشد . استفاده از اینترنت وای فای در تمامی قسمت های هتل رایگان بوده و اتاق های آن با رنگ های روشن دکور شده اند . با انتخاب Hotel Elegant می توان اقامتی ارزان در باتومی داشت .

هتل های ارزان قیمت در باتومی

هتل پیزا فور کالرز باتومی

پیزا فور کالرز یکی از هتل های ارزان در باتومی است که در مرکز شهر واقع شده و فاصله اندکی تا سواحل دریای سیاه دارد . Piazza Four Colours که از هتل های 4 ستاره باتومی است دارای یک رستوران با غذاهای گرجی و اروپایی ، اینترنت وای فای رایگان ، اتاق های خانوادگی و عاری از سیگار ، شاتل فرودگاه ، منطقه بازی داخل سالن و خدمات مناسب می باشد که اقامت را برای گردشگران تور باتومی راحت می سازد .

بهترین هتل های ارزان باتومی

هتل آیسی باتومی

هتل 4 ستاره آیسی تقریبا در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی باتومی واقع شده و یک سالن بدنسازی برای پیگیری ورزش های روزانه دارد . در Aisi Hotel امکانات لازم برای فعالیت هایی چون دوچرخه سواری ، پیاده روی ، بیلیارد و ماهیگیری فراهم شده است . در این هتل اینترنت وای فای رایگان در دسترس است و پذیرش به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد .

اقامتی ارزان در باتومی

هتل آدمیرال باتومی

هتل آدمیرال با موقعیتی مناسب در مرکز شهر باتومی 2 گزینه غذاخوری ، اینترنت وای فای رایگان ، اتاق های شیک و زیبا ، سالن بدنسازی و روم سرویس ارائه می دهد و از هتل های باتومی در رده 4 ستاره می باشد . The Admiral Hotel به تعدادی از مراکز مهم و جاذبه های گردشگری باتومی نزدیک بوده و فرصت اقامتی ارزان در باتومی را فراهم می کند .

5 تا از بهترین هتل های ارزان باتومی




:: برچسب‌ها: هتل های گرجستان , هتل های باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: